4/22/2013

Skoroosmnáctka má svůj první BB Cream!

Dost už falešných BB z drogérií! Jsou to jen tónovací krémy, které zdaleka nejsou tak dobré jako tento zázrak, kterému podlehl snad celý svět... i má maličkost.
Konečně jsem si splnila svůj sen a pořídila si opravdový a nefalšovaný BB Cream.
Tramtadadááááá!!
Dámy a Pánové přichází na scénu MISSHA - Perfect Cover BB Cream!

Dostupnost:
Velkým potěšením pro všechny, které toužily po BB právě od proslulé korejské firmy, byl nový oficiální český e-shop, z kterého jsem si ho objednala. 
Obvykle se dají BB sehnat za rozumnou cenu na E-bay, Amazon,... ale s tím nedostatkem, že já jaksi ještě možnost platit pay pall a jinými službami s placením na účet, nemohu využít, bohužel... :(

Cena: 
Pohybuje se již od 179 Kč (v bazarových e shopech), s rizikem padělku nebo neúplného balení, já zaplatila 349 Kč (+ poštovné a balné).

Co tvrdí štítek:
V současné době je nejpopulárnějším BB krémem na světě! Přírodní "neviditelné" krytí, velkolepý make upový efekt díky výborné krycí schopnosti, odstaňování pigmentačních skvrn, intensivní hydratace, zlepšování textury pokožky díky rostlinným extraktům a vyživujícím látkám. Ve složení tohoto krému se nachází extrakt rozmarýnu, olej ze semen růže a jojoby, makadamový olej, extrakty vodních řas a kaviáru, kolagen a kyselina hyaluronová, arbutin a adenozin. Díky svému složení krém podporuje tonus pokožky, dělá ji pevnou a vypnutou, hydratuje a vyživuje ji vitamíny. Díky extraktu z heřmánku, má krém také hojivý a uklidňující efekt.
Odstín vlastním samozřejmě ten nejsvětlejší :) Jinak mě celkově těší, že se myslí na takový zlatý střed pleťí všech žen.


A co na to moje maličkost:
Jsem nadšená! :) Jak člověk pořád čte o tom, že BB je lepší než make up, moc nevěří, ale touží vyzkoušet, vyzkouší a už make up nikdy více. Opravdu jsem rozhodnutá make upy již nepoužívat. Nejen díky celkové aplikaci a vůbec, ale hlavně díky odstínům. Žádný make up nemůže vlastnit tak světlý odstín, který by mě nedělal moc "pomerančovou", alespoň z drogérie ne (abych nekřivdila všem make upům na této planetě). Rozhodně věřím, že je zrovna tento BB krém nejpopulárnější na světě. Všechny přírodní látky obsažené mají přívětivý vliv na mojí pleť. Hned po prvním použití jsem viděla, že se pupínky hojí rychleji!
Co se týče humbuku okolo drogérkových BB, tak již v úvodi jsem napsala, že si myslím, že Evropský trh se chtěl jen přiživit na slávě asijských skvostů...

A co ty a BB mánie? :)