čtvrtek 17. ledna 2013

Sladké vítězství

Poprvé jsem poznala, jak chutná vítězství :)
Na portálu Blogerky.cz, na kterém také zveřejňuji některé své články se pořádala soutěž od firmy Bioderma, s kterou zmiňovaný server spolupracuje. Ani vlastně nevím, který z mých článků vyhrál a ani nevím, jaká byla vlastně pravidla :D, ale vyhrála jsem Micelární vodu Sensibio. Nááááááádherný pocit ;) Je mi jako bych vyhrála Oskara :D
Možná by nebylo od věci podělit se s vámi za čásek o mé pocity z používání... Stál by někdo o to? Přijde mi, že spousta beautyblogů už psalo spousty recenzí na ni... Ale tak uvidíme ;)

Já přísahám, že jsem strašně šťastná, ale tady to moc vidět není no :D Udělala jsem fotek více, ale vypadala jsem šíleně šíleně, takže jsem radši zvolila tu, kde vypadál, alespoň trošku inteligentně :D I když... :D Bože!!! Až teď jsem si všimla, že mám každé oko jiné!!! :D Ale to je přece detail :D


12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      Ale na tom focení musím ještě zapracovat :D

      Vymazat
  2. Jee, moc gratuluju! :) Já znám ten pocit výhry, je opravdu úžasný! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Infinity :)
      Jo, je to megasuperpocit :D

      Vymazat
  3. Tobě už přišla?! Mě ještě ne. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chce čas :) Neboj přijde :)
      Také mě zarazila ta dlouhá doba doručení, když soutěž byla asi v říjnu... neboj Andrejko micelárka přijde ;)

      Vymazat
    2. No já jim pro jistotu psala asi předevčírem. :D Vím trochu trapné, ale já se na ní těším jak malý dítě. :D
      No mě to právě taky zarazilo, že jsem to dostala za odměnu v listopadu. Ale musím říct, že bioderma byl asi zatím nejlepší sponzor.

      Vymazat
    3. Taky si myslím :) Nepřijde mi zrovna světová spolupráce s nějakými umělými doplňky stravy nebo či co :D
      Není to trapné :) Máš jenom starost a zároveň se děsně těšíš, což je smrtelná kombinace :D
      Na tuto micelárku jsem měla strašný zálusk a nějak se mi nechtělo platit podle mě docela vysokou cenu za ni, takže zadara přišla v hod :D
      Já ani nevím, z jakého měsíce to bylo, ale mají v tom odesílání asi trošku zmatek, takže neboj, určo přijde a budeme se z ní těšit společně :)

      Vymazat
  4. Gratulujem ! :) táto voda je super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fashiontereza:

    gratuluji :)
    přípravky od Biodermy dělaji zázraky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      Je to můj první výbobek od Biodermy, ale hned jsem zjistila, že mám to dočinění se světovou značkou :)

      Vymazat