1/17/2013

Sladké vítězství

Poprvé jsem poznala, jak chutná vítězství :)
Na portálu Blogerky.cz, na kterém také zveřejňuji některé své články se pořádala soutěž od firmy Bioderma, s kterou zmiňovaný server spolupracuje. Ani vlastně nevím, který z mých článků vyhrál a ani nevím, jaká byla vlastně pravidla :D, ale vyhrála jsem Micelární vodu Sensibio. Nááááááádherný pocit ;) Je mi jako bych vyhrála Oskara :D
Možná by nebylo od věci podělit se s vámi za čásek o mé pocity z používání... Stál by někdo o to? Přijde mi, že spousta beautyblogů už psalo spousty recenzí na ni... Ale tak uvidíme ;)

Já přísahám, že jsem strašně šťastná, ale tady to moc vidět není no :D Udělala jsem fotek více, ale vypadala jsem šíleně šíleně, takže jsem radši zvolila tu, kde vypadál, alespoň trošku inteligentně :D I když... :D Bože!!! Až teď jsem si všimla, že mám každé oko jiné!!! :D Ale to je přece detail :D