čtvrtek 31. ledna 2013

Řasenka, která zaujme

WOW! Tak přesně taková byla moje reakce, když jsem uviděla tuto staronovou ↓ řasenku od Maybelline.

Volum 'Express ® Mega Plush ® Mascara

Hned mi bylo jasné, že u nás se neprodává, protože bych si ji v drogérce stopro všimla :)
Takže jsem se začala pídit. Na žádném českém e-shopu se zatím sehnat nedá. Bohužel. Ale tak doufejme (já budu doslova o to prosit), aby i k nám se jednoho dne dostala. Samozřejmě by se dala sehnat např. na ebay. Jinak volně k dostání v americe je od loňských prázdnin (!). Kde je spravedlnost?
Dost mě zaujalo, že je to prý "první gelovo-pěnová řasenka". Díky této konzistenci by se neměly tvořit žmolky a řasy slepovat! Další zajímavost: má o 40 % méně pevných vosků a tím údajně tvoří masivní objem řas! 
Já tedy nevím, jak na vás, ale na mě působí kartáček dost nevěrohodně :D. Dá se nějak zaseknout, aby se zbytečně nehýbal? Je opravdu tak prakticky nahnutý? 
Jinak si nemohu odpustit poznámku k designu. Není špatný. Už jsem si u Maybelline zvykla na nepřehlédnutelné barevné kombinace "obalů" řasenek. Rozhodně jsou barvy zvolené šťastněji, než u jiných.
Mám sto chuťí odletět do USA a bez této řasenky se domů nevracet :) 
Jako správná "pátračka" jsem také vypátrala i pár reakcí na ni a ty jsou (jako snad u každého produktu) rozporuplné. O to víc se mi chce ji vyzkoušet.
Já si nemohu pomoc, ale vysvětlil by mi někdo prosím smysl barevných kartáčků? :D
Vždyť ta barva není v nánosu černočerné řasenky stejně vidět, že? :D

Volum' Express® the Mega Plush® Mascara
Hmmm, tak pro takovéto řasy bych zabíjela :D


31 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Já taky!! :D
      Chtít můžeme... :D ;) :)

      Vymazat
  2. hm, vypadá to zajímavě. Taky by k nám mohla přijít, když už je v Americe tak dlouho.. :/

    OdpovědětVymazat
  3. Páni ta je zajímavá. Tu bych si klidně koupila. :)
    A Evi neboj se o mě, už mi je líp. :) Lék co má spoustu vedlejších účinků je už za mnou a teď už beru jenom Tamiflu na prasečí chřipku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda :)
      Držím ti palečky, ať tě ta chřipka, co nejdříve opustí :)
      Brzo se nám uzdrav Andrejko :)

      Vymazat
  4. Maybelline má nějak často nových řasenek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když tato není zas tak nová :D
      Podle mě jsou maybelline nejlepší řasenky ze všech značek ;) :)

      Vymazat
    2. Tedy z těch, které jsem měla tu čest vyzkoušet ;) :)

      Vymazat
  5. Vypadá suprově, ale znáš to.. Je vždycky nějaká nová řasenka, my si ji hned koupíme za 2-3 stovky a očekáváme zázraky a pak nic.. Teda alespoň u mě to tak je:D Mám blbý krátký řasy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže si nemohu odpustit: Miluji tvoji přezdívku ;D Twiggy je prostě legenda :)
      Jinak já čekám zázraky snad na každém kroku, takže u mě v poho :D
      Ne, nemáš blbý řasy... máš je jen kapku jiné, než ostatní ;) :)

      Vymazat
  6. Nechoď do DM!! Maj tam slevy na výrobky, co jim třeba v březnu končí lhůta a slevy takový, že za výrobek za 109 zaplatíš 27,-. Nejde odejít bez plný tašky, samozřejmě strašně důležitejch a potřebnejch věcí, bez kterejch by se zbořil svět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za info ;) :)
      Až půjdu do DM, budu na to myslet :) tedy snad, znám se :D

      Vymazat
  7. Hi beautiful,

    lovely blog! Shall we follow eachother?
    Let me know on my blog and I will follow back straight away!

    Love, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi, honey :)
      Thank you so much Carmen :)
      I follow you very like :)

      Vymazat
  8. Barevné kartáčky jsou podle mě trochu mimo.. :D ale hele, na fotce to aspoň hezky vypadá! ;) Jinak vypadá fakt zajímavě a pěkně mě štve, že u nás půlka věcí není (a asi ani nikdy nebude) dostupná.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně ;) :) Aspoň, že na té fotce to vypadá pěkně :D
      Mám to stejně :( Já třeba nemám možnost nakupovat věci ze zahraničí jako většina lidí v dnešní době a strašně mě mrzí, že nemůžu takovéto novinky vyzkoušet :( :(

      Vymazat
  9. Ahhhh I really wanna try this mascara! I'm currently using Colossal and I'm loving it!

    I'm following you! xx

    http://officialgabi.blogspot.com.br/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much Gabi :)
      I am following you too ;)

      Vymazat
  10. I want to try it after your review. :)
    If you want visit me and follow if you like, i'll be happy to follow back. :)

    http://jonnessa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Right, I am following you ;)
      I love fashion ;) :)

      Vymazat
  11. I do like maybelline mascaras. next time i need one, I might just pick this one up. Thank you for the review/ would you like to follow each other?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I love maybellines mascaras too :) I wanth ONE BY ONE so much now :)
      Thank you Vic :)

      Vymazat
  12. Amazing mascara!

    I am following you through GF and Bloglovin (follower 8).
    Could you please follow me back?
    Thanks for your support
    xo
    Anastasia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh thank you so much An :)
      I follow you back very like ;) :)

      Vymazat
  13. Perfektní web. Líbí se nám! ;-)

    "Móda je nákaza něčím novým."

    Miluješ styl a novinky? Proto Tě zveme do našeho e-shopu, kde zažiješ vzrušující jízdu po módních trendech.
    Máme NEJNIŽŠÍ CENY na trhu. :-)

    WEB: http://comfort-shopping.cz

    Děkujeme za návštěvu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) To jsem moc ráda ;) :)
      Ten citát je zatraceně pravdivý :D
      Moc ráda se podívám :)

      Vymazat
  14. Holt jsme zase v ČR ošizené. Třeba tak do pěti let dorazí i k nám:DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tjn... :D :D Možná do padesáti let, že? :D :D

      Vymazat