pátek 25. ledna 2013

Lednový senza Senza Box

Nebudu chodit kolem horké kaše a rovnou na vás vybalím, že jsem maximálně nadšená z celého obsahu lednového Senza Boxu :)
Téma: Nezbytná zimní výbava

Invisible fixing powder
Začnu tím, čím jsem nadšená úplně nejvíce, fixačním transarentním pudrem od Dermacol. Je dokonce oceněn asociací stylistů a vizážistů ČR. Hned jak jsem ho uviděla, tak jsem myslela, že se štěstím snad rozplynu, vážně :D Vlastním fixační pudr od Essence a ještě jiný takový pudr jsem nezkoušela. Asi bych si ho sama nekoupila (pudr za 229 Kč je pro mě docela pálka) a tak vítám možnost vyzkoušení s otevřenou náručí.

Sugar-milk Body Cream
A další miláček. Jemný tělový krém se zpevňujícími účinky. Bomba! Já vím, že se budu v tomto článku asi opakovat, ale strašně jsem ho chtěla vyzkoušet. Vlastně jakýkoli zpevňující krém. Strašně mě zajímalo, jestli něco takového může fungovat. Tak uvidíme :) Úplně božsky, nevtíravě, jemně voní.
A jako bonus, reakce mojí mamky: "Tak to by sis mohla vyrobit i doma. Z cukru a mlíka, ne?" :D :D
Možnosti nalezení v Senza Boxu i jiné varianty: Bohaté tělové mléko s výtažky z morušky nebo vyživující tělové mléko s medem.

Unikátní sprchová pěna Fujiyama
Velice ráda se "nechám hýčkat bohatou výživnou pěnou, která promění vaše sprchování v úžasný zážitek" :). Vůně je vytvořená nejlepšími tvůrci parfémů na světě a starobylé přírodní ingredience mají tisícileté využití a blahodárné účinky. Nechám se mile ráda překvapit :)



Antiac Acne Clearing Spray
Čistící sprej pro pleť s akné, černými tečkami, skvrnkami, pupínky. Podle popisu to má být učiněný zázrak. Snad bude. Je to žhavá novinky z mé oblíbené UK, takže jsem právem natěšená :)


Elastic Power Fix lak na vlasy
Pro někoho možná nic světoborného, ale pro mě ano. Ráda zkouším nové věci a lak na vlasy, který údajně využívá síly bambusu velmi ráda vyzkouším.

Oliva - přírodní olivový krém
O značce Ziaja spousta z nás již slyšela, ale ne každá měla tu možnost ji vyzkoušet na vlastní kůži. Já tedy tu možnost dostala až teď, takže ráda zkusím, i když mě strašně deprimuje, že je určený pro suchou a normální pleť.


Pleťová maska - avokádo a oves
Už jenom to spojení avokáda a ovse je zajímavé. Tato typy masek v tubičkách mě již několikrát v drogérii zaujaly, ale ještě nikdy jsem po nich doopravdy nešáhla. Tak teď už šáhla :)
Možnosti nalezení v Senza Boxu i jiné varianty: ananas nebo okurka.



Spolu s výrobky již tradičně jsou v krabičce i letáčky. Co mě ale vážně dostalo je sleva v hodnotě 100 Kč a která se dá uplatnit pouze při zakoupení produktů v hodnotě nad 650 Kč :D PECKA :D
Pak tu jsou ještě: katalog Fleur de Santé a dva pytlíčkové vzorečky s pleťovými krémy.

PS: Moc se omlouvám za fotky, byly foceny strašně na rychlo :)

Obsah tohoto Senza Boxu si budu maximálně užívat :)
A co ty?

37 komentářů:

  1. podla mna toto bol jeden z najlepsich boxov co som doteraz videla!
    Inak ak mas rada Ziaju mrkni sem:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/mnam-mnam-ziaja.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :)
      Od Ziaja mám jenom tento krém, takže ještě nevím, no :D
      JInak ale děkuji za tip :)
      Ráda se juknu :)

      Vymazat
  2. wow,tento mesiac je senzabox paraaadny! nabuduce urcite objednavam :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasnýýýýýýý :D
      Tak pozor, aby příští měsíc nestál za nic :D :D
      Mě se to toliž už stalo :D Můj úplně 1. Senza Box nepatřil mezi ty nejlepší :D
      Stane se... :)

      Vymazat
  3. Páni tak tentokrát se Senzabox vyšvihl. Musím říct, že první mě zklamal ale tento je parádní. Možná doobjednám :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to teda :)
      Podle mě zatím nejlepší ze všech :)
      Tento měsíc určitě překonal Lady Box :)
      Určo doobědnej :D
      Tak snad nás příští měsíc Senza Box nezklame :D

      Vymazat
  4. mě potěší pudr a tak krémy apod nepoužívám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento transparentní pudr od Dermacolu si myslím potěší každou ženu nebo dívku, že? ;)
      Jinak krémy jsou podle mě také důležitá součást péče o zevnějšek :)

      Vymazat
  5. Už jsem o něm četla na hodně blozích a moc se mi líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle tohoto obsahu se mi tento líbí také :D
      Ale ne vždy je tak skvostný ;D

      Vymazat
    2. Vždy né, ale teď se jim vážně povedl! :)

      Vymazat
    3. To máš pravdu ;) :)
      Tak už jsem měla tu čest vyzkoušet ten sprej na problematickou pleť a vůbec není špatný ;) :)

      Vymazat
  6. Ahoj,dáme follower za follower?Máš moc pěkný blog :).Pokud ano,napiš mi to na blog a přidej se do mých followers :).Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)
      Děkuji moc :)
      No, proč ne? :D
      Takový kšeftování... :D :D :D
      Nemáš za co ;)

      Vymazat
  7. Tak to vypadá super, pořád váhám, jestli si mám nějaký z těchle "boxů" pořídit, ale někdy v budoucnu to asi risknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Risk je zisk ;) I když jak kdy, že? :D
      Ale za pokus nic nedáš :) Akorát něco přes tři stovky :D Ta cena ke všem výrobkům v krabičce je neuvěřitelně nízká :)
      Určo jdi do toho :)

      Vymazat
  8. ten olivový krém bych chtěla klidně zkusit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také, ale mám spíše problematickou a mastnou pleť, takže si nejsem jistá, jestli se pořádně nezamastním ještě víc :D
      Je určený spíše pro normální a sušší pleť, takže jestli ji vlastníš, tak jdi do něj ;) Dá se sehnat již od 54 Kč (!!) :)

      Vymazat
  9. Děkuju za komentář a moc se omlouvám že odepisuji takhle pozdě, nebyl vůbec čas:/
    Líbí se mi tvůj blog, dáme follower za follower?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš za co :) To vůbec nevadí :)
      Dobře, moc ráda budu tvoje nová follower :)

      Vymazat
  10. Tak to docela koukám, tenhle se jim opravdu povedl, asi první co mě vůbec zaujal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ti ani nedivím :)
      Tak třeba si pořád pamatujeme ten minulý trapásek s tmavým make upem :)

      Vymazat
    2. jo to sem četla, tak se teď chtěli vytáhnout :D snad jim to vydrží :)

      Vymazat
    3. To také doufám :)
      Jinak ten make up mám pořád doma a kdyby nebylo té báze u něj, tak bych ho s chuťí nejraději vyhodila :D

      Vymazat
  11. Ahoj právě si chci objednat paletku MIA, všimla jsem si, že jí máš taky, ale mě to nejde objednat prosím mohla by jsi mi poslat nějaké české stránky, ke možno objdnat ? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se omlouvám, ale odpovím ti podrobně na e mail, protože mi tvůj blog z neznámých důvodů padá :(

      Vymazat
  12. Tak lednový senza box vypadá skvěle, využila bych určitě všechny věci! :D :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je :)
      Snažím se používat vše, nejraději bych najednou :D

      Vymazat
  13. Lednový senza box vypadá moc hezky. Hlavně masky od Freemana miluju, si je kupuju už rovnou v tubách :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu masku řada ještě přijde, ale už teď se na ní těším :)

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. :) Moje zrovna nejoblíbenější je Sugar-milk Body Cream :)

      Vymazat
  15. Super booxík :) přidala jsem se ke čtenářkám budu ráda když se ke mě taky přidáš :)

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Hodně povedený, brala bych snad vše :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat