2/19/2012

Rok 2012 - konec nebo začátek?

Rok 2012 bude něčím určitě zajímavý. Jestli se nestane nic ohledně konce, tak bude stejně zajímavý, protože se zapíše do dějin pro naše potomky, jak jsme bláznily, že všichni umřeme. Já si myslím, že se něco stane. Cokoliv, co nikdo z nás nepředpovídal. Občas mi přijde, že se lidé letos pořád mění, ale možná je to asi jenom můj pocit. Někdy přijdu do společnosti a lidé jsou přátelský a milý. Přijdu tam podruhé a jsou přesný opak. Možná jsem jenom trochu paranoidní. Nesmím si některé věci tolik brát. Svět je dneska hodně propojený. Cestujeme všude po světě, co se stalo v Číně víme už za deset minut, co se to stalo. Je to určitě dobře, ale nevím, jestli bych chtěla vědět, že se přesně za patnáct minut a třicet devět vteřin na mě zřítí vlivem zemětřesení z Japonska celý náš dům. Ale proč se všichni tak moc bojíme? Mayové prý předpověděli už dříve různé zásadní věci, které ovlivnili svět. Někteří říkají, že se akorát změní naše myšlení. No nevím. Asi mi taky nezbývá nic než si na ten osudný datum 21. 12. 2012 počkat.

(nechci dělat reklamu, ale existuje spousta webových stránek o konci světa, mě zaujala: http://konec-sveta.net/)
                     Tumblr_lw8xafxxtq1r86we0o1_500_large