úterý 20. listopadu 2012

Chanel N°5

Já jsem ještě teď v šoku :)
Od té doby, kdy moje poslední sestřička odešla z domova za svojí rodinkou a zanechala mi tu (asi jedinou) věc uběhlo docela dost času. Zanechala mi v pokoji a do této doby jsem ji úspěšně opomíjela. Až do doby, než jsem se stala závislá na této věci...
12996656616958_large
Už nebudu napínat (i když z nadpisu je to asi jasné :D), ta věc je 10ti mililitrový flakónek parfému Chanel N°5.
Nejslavnější a nejprodávanější parfém na světě je v mém pokoji!!!!! :)

Aby bylo jasné, proč jsem tak nadšená, tak tento parfém s pomocí jednoho chemika vyrobila sama slavná Coco Chanel a to již v roce 1921. Od té doby ho používají ženy po celém světě. Každých 30 až 55 vteřin se prodá jeden flakónek. Tento parfém mě fascinoval již dříve. Coco v něm odrazila vůně, které ji provázeli celým životem. Celkem obsahuje více než 80 složek, hlavními jsou kosatec, jasmín, růže, vanilka, ambra, santalový olej a ylang ylang.Vůně je úžasná. Jsou cítit i květiny, citrony, mýdlo, květy třešní,... prostě nádhera. Oblibu si v něm našla i např. Marilyn Monroe, o které se veřejně vědělo, že chodila spát nahá a jen "oblečená" právě v tomto parfému. Nedávno si EU stěžovala, že může způsobit alergické reakce a proto by měl být zakázán. Taková pitomost. Jen tak by chtěli zrušit 90 let starou tradici. Chytrost nade vše.


Tumblr_mbmqljgie31qev1moo1_500_large

Cítila jsi ho někdy? :)

Líbí se ti také jeho vůně? :)

5 komentářů:

  1. mmm... vypadá hezky (ta ,,voňavka"). Nikdy jsem jí necítila, ani snad neviděla na živo :D ale určitě voní perfektně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. opravdu ano :) přísahám :D (PS: jinak každému voní něco jiného, takže neručím :D)

      Vymazat
  2. Přesně tento parfém jsme si asi před dvěma lety koupili v Egyptě, respektive mamka se sestrou. Těžko říct, jestli je to doopravdy on, je toho docela lahvička, a co si pamatuji, ani jsme za něj snad tolik nezaplatili, nejsme totiž ti, co mají nějak extra peněz na rozhazování okny. Ale popravdě, jestli je to tedy on, tak mi moc nevoní, je na mě moc takový dospělý a elegantní, jako kdyby kolem mě právě prošla taková slušná pětatřicítka. Ale určitě ti ten parfém moc přeji, užij si ho, je to super pocit! :))

    OdpovědětVymazat
  3. necítila jsem jej :( ale co jsem čuchala k jiným od Chanelu, nenadchly mě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono nemůže vonět všechno všem že ;)
      Jinak mě hlavně fascinuje, že voní flakóneček i po asi 8 letech od doby, co jsem ho dostala :)

      Vymazat