2/18/2012

Simpsonovi

Ať mě třeba všichni ukamenujou, ale já prostě žeru Simpsonovi. Dívám se na ně od devíti let a pořád mě baví. I když se na ně koukám už tolik let , tak se mi stává, že některý díl vidím poprvé. No, už se mi to tolik nestává, ale stává se spíš, že vidím díl poprvé celý. Setkala jsem se se spoustou kritiky, ale je mi to jedno. Já je prostě zbožňuji. Proč myslíte, že se vysílají už přes dvacet let a lidi pořád baví? Jsou nepředvídatelní. Pravda některé z novějších řad už nejsou takové, jako bývaly dřívější díly, ale vždycky je u seriálu některý díl slabší. Ale dost už mého osobního názoru a pojďme se podívat do historie a zákulisí. Poprvé se Simpsni objevily na Americké televizní stanici Fox 19. Dubna 1987 v krátkém skeči. O dva roky později 17. 12. 1989 se poprvé vysílal. Nedávno dostal Matt Groening, genius, který se otcem Simpsonů, svoji hvězdu na chodníku slávy. Simpsonovi svoji už mají docela dlouho. Se žlutou horečkou postupně vnikly počítačové hry, hrníčky, koberce, trička, trenýrky a spoustu a spoustu dalších. Nesmím zapomenout ani na celovečerák Simpsonovi ve filmu, který první den v Americe vidělo v kinech 17 tisíc lidí a o víkendu to bylo 70 tisíc. Jedno je jisté, nikdy mě nepřestane bavit se na ně koukat :)

                 530178_10150995305233715_241764814_n_large